Splošni pogoji poslovanja
100% VAREN NAKUP
Plačilo po povzetju ali direktno na TRR, brez tveganja za zlorabo kreditnih kartic. Poleg tega zagotavljamo tudi popolno varnost vaših osebnih podatkov.
BREZPLAČNA DOSTAVA
Vse naročene izdelke boste prejeli v največ petih delovnih dneh!
V primeru, da Vam naročenega izdelka ne moremo dostaviti pravočasno, vas bomo o roku dobave pisno obvestili na vaš elektronski naslov.
Pri naročilu nad 85€ vam naročene izdelke pošljemo brezplačno! Pravne osebe pri nakupu nas 120€.
15 DNEVNI PREIZKUS
Če z naročenim izdelkom ne boste zadovoljni, nam ga v 15 dneh od nakupa vrnete nazaj in vrnili vam bomo denar. Brez vprašanj!
Naročilo in sklenitev pogodbe
Spletna prodaja poteka s pomočjo nakupovalnega vozička.
Naročanje preko interneta poteka 24 ur na dan, vse dni v letu. Stranka izbira in naroči izdelke, ki so mu na voljo v spletni ponudbi, razvrščene v blagovne skupine. Za lažje in hitrejše iskanje določenih izdelkov ima stranka na voljo rubriko “Išči”, kjer po ključnih besedah najde artikle in jih naroči. S klikom na gumb “naroči zdaj” stranka doda izdelek v nakupovalno košarico in lahko nadaljuje z nakupom.
Klik na gumb “kupite sedaj” je zadnja faza naročila in se smatra za sprejem ponudbe – sklenjena pogodba. Sklepanje pogodbe je možno le v slovenskem jeziku.
Zasebnost
Vsi osebni ali kakršni koli drugi podatki, ki nam jih boste zaupali, so varovani v skladu z zakonom o varovanju osebnih podatkov in ne bodo posredovani tretjim osebam, prav tako podatkov ne bomo uporabili v kakršnemkoli nasprotju z zakonom.
Potrošnik z izvedeno registracijo dovoljuje ponudniku zbiranje in uporabo osebnih podatkov, ki jih vnese pri registraciji. Vsi podatki, ki jih potrošnik navede pri registraciji so namenjeni le poslovanju ponudnika, ki jih ne posreduje v druge namene ali tretji osebi. Trajno hranimo podatke, ki jih je potrošnik vnesel ob registraciji v računalniškem sistemu, ki je ustrezno varovan in zaščiten.
Ob nastopu višje sile ali morebitnem “vdoru” v računalniški sistem ne prevzemamo odgovornosti za podatke in zlorabo ali odtujitev le teh!
Cene izdelkov
Cene v spletni ponudbi so v EUR in vključujejo predpisani DDV. Navedene cene veljajo le za nakupe v VITA Center spletni ponudbi in se lahko razlikujejo od cen v Trgovini VITA.
Pridružujemo si pravico do dnevnih sprememb cen, razen če ni drugače navedeno (primer akcij in posebnih popustov). Vse cene veljajo na dan naročila.
Pravne osebe
Zavezanci za DDV morajo ob naročilu v opombo navesti svojo davčno številko!
Slike izdelkov
Slike izdelkov so simbolične. Dekorativni material ni vključen v ceno.
Akcije in različne kode za popuste se med seboj ne seštevajo in ne kombinirajo – razen, če ni določeno drugače ob posamezni akciji.
Plačilo in dostava
Omogočamo vam plačilo
- po povzetju (ob prevzemu na pošti)
Zaradi nižjega stroška plačila vam namesto klasičnega plačila z odkupnino in provizijo Pošte Slovenije (višina provizije varira glede na vrednost paketa), k paketu za plačilo priložimo splošno položnico. Plačilo se opravi preko plačilnega naloga VITA Centra pred prevzemom naročenega blaga na Pošti Slovenije.
- direktno na TRR Vita centra
Za nakazilo direktno na naš TRR v opombo pri naročilu navedite “plačilo direktno na TRR Vita centra” in na vaš e-naslov bomo posredovali račun v elektronski obliki, ki je osnova za plačilo. Original račun prejmete po povzetju skupaj z naročenim blagom.
Vaše naročeno blago bo poslano preko Pošte Slovenije po prejetem denarju na naš TRR oziroma po prejetju potrdila o plačilu računa na fax št. 04/2519 570 ali e-naslov info@vitacenter.si . Hvala za razumevanje.
Pri naročilu fizičnih oseb nad 15 € in pravnih oseb nad 120 €, stroške pošiljanja plača VITA Center.
- Plačilo s kreditno kartico preko sistema Paywiser
Vse naročene izdelke Vam bomo poslali v najkrajšem možnem času (praviloma v največ 5-ih delovnih dneh) po prejemu naročila, preko Pošte Slovenije. V primeru, da Vam določenega izdelka ne moremo dostaviti pravočasno, vas bomo pisno obvestili na elektronski naslov.
Odstop od pogodbe
Stranka ima pravico, da v 15-tih dneh po prejemu blaga, pisno sporoči, da odstopa od pogodbe oz. nakupa. Za sporočilo o odstopu od pogodbe/naročila se šteje vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop.
V primeru, da boste odstopili od nakupa, nam blago pošljite v 15-tih dneh v nespremenjeni količini in nepoškodovano, torej ne uporabljeno in zaprto (originalno zaprti embalaži), razen če je bilo blago uničeno že pred prispetjem ne da bi za to bili krivi. Vsi stroški, ki so povezani z vrnitvijo blaga krije stranka sama.
Kot stranka imate pravico vrniti izdelek na naš naslov tudi v primeru, če ste ga že plačali ter ste nas v 15-tih dneh po prejemu blaga pisno obvestili, da odstopate od nakupa. V takem primeru nam blago prav tako vrnite nepoškodovano, neuporabljeno in zaprto v nespremenjeni količini. Stroške, ki so povezani z vrnitvijo blaga krije stranka sama. V takem primeru, vam bomo po prejetju blaga na naš naslov, v 15-tih dneh povrnili že plačano kupnino.
Reklamacija
V kolikor blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali blago kako drugače odstopa od kupčevega naročila, potem kupec blago reklamira. Po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem je možno blago vrniti po pošti. V primeru, da je paket do kupca prišel fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Vita center d.o.o. Vita center d.o.o. nadomesti poslani paket v čim krajšem možnem času. Spletna trgovina Vita center d.o.o. hrani račune strank do 5 let. Stranka lahko na svojo zahtevo dobi kopijo računa (naroči po emailu ali telefonu).
Garancija
Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri prodajalcu Vita center d.o.o.. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom ali računom prodajalca. Vita center d.o.o je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom. Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu. V kolikor želite pošiljko vrniti na naše stroške, se je o tem potrebno predhodno dogovoriti.
Stvarna napaka
Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve. Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da: odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek.
V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
Pritožbe in spori
V kolikor blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali blago kako drugače odstopa od kupčevega naročila, potem kupec blago s pritožbo reklamira pri prodajalcu, ki mora v 5 delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo in potem kupca obveščati o poteku pritožbenega postopka. Prodajalec se bo prizadeval po svojih najboljših močeh, da se bodo morebitni spori rešili hitro in sporazumno. Pritožba se vloži prek e-poštnega naslova info@vitacenter.si ali po pošti na naslov: Vita center d.o.o. Pivka 23/a, Naklo 4202
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Za razlago teh prodajnih pogojev ali pogodb, sklenjenih med Družbo in stranko, se uporablja izključno pravo Republike Slovenije. Pogodbeni stranki se zavežeta reševati vse spore na miren način, v primeru izčrpanja vseh izvensodnih poti za dosego sporazuma pa je za reševanje spora pristojno krajevno pristojno sodišče v Republiki Sloveniji glede na sedež Družbe. Skladno z 32. členom Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov Vita center d.o.o. objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj: https://webgate.ec.europa.eu/odr/.
Splošno
Vse informacije na tej strani so zgolj za osebno uporabo in so last posameznih podjetji, ki imajo avtorsko in lastninsko pravico za posamezne logotipe in tekste. Razmnoževanje in distribucija materialov ni dovoljena. Vse informacije in publikacije na tej strani so izključno v lasti avtorjev in je njihova distribucija možna izključno po pisnem dovoljenju avtorjev. Uporaba informacij neskladno s pravili se smatra kot kršitev avtorskih pravic. spletnega mesta vitacenter.si so avtorsko delo, razen vsebin, ki jih vnesejo uporabniki. Vse pravice so pridržane. Vprašanja v zvezi s Splošnimi pogoji uporabe spletnega mesta vitacenter.si lahko uporabniki pošljejo po emailu info@vitacenter.si. Pridružujemo si pravico do tipkarskih napak.
Podatki o podjetju:
Vita center d.o.o.
Pivka 23/a; Naklo 4202
Matična Številka: 5339111
Telefon: 00386(0)42519 560; Email: info@vitacenter.si