Košarica

 

Št. produktov: 0

 
 

Kdaj povečati težavnostno stopnjo elastičnega traku?

Kdaj povečati težavnostno stopnjo elastičnega traku?

Pri doseganju svojih ciljev pri rehabilitaciji, oblikovanju telesa ali le izboljšanju svojega počutja, je zelo pomembno, da se naša vadba in težavnostna stopnja nadgrajuje. Thera-Band® s pomočjo svojega barvno kodnega sistema težavnostnih stopenj omogoča nadgradnjo in nam hkrati daje motivacijo pri doseganju cilja.

Pri izvajanju vaj celega telesa moramo upoštevati, da so naše mišice na celem telesu različno močne, kar pomeni, da potrebujemo vsaj 3 različne težavnostne stopnje elastičnega traku za čim boljši učinek vaj posameznih mišic.

Thera-Band® elastični trak mora biti že v začetnem položaju vaje rahlo napet. Vaja se izvaja počasi in enakomerno v obe smeri (razteg in krčenje traku). Izogibajte se raztegu večjemu od 300%! Uporaba na lastno odgovornost.

Težavnostno stopnjo elastičnega traku zamenjamo, ko nam vaja ob pravilnem izvajanju postane prelahka. Pred zamenjavo težavnostne stopnje najprej še dodatno skrajšamo (zavijemo okrog roke / noge) dolžino elastičnega traku, ki jo uporabljamo. Težavnostne stopnje si sledijo kot je navedeno v tabeli.

 
 
 

Prednosti nakupa

  • Preverjena kakovost izdelkov
  • Nakup direktno od uvoznika
  • Izdelava po meri kupca
  • Hitri odzivni čas
  • Podpora uporabnikom
  • Strokovno svetovanje
  • Brezplačno pošiljanje pri nakupu nad 15€

_____________________________

POMEMBNO OBVESTILO:
Pri pakiranju naročenih izdelkov upoštevamo
stroge preventivne ukrepe, da bi preprečili širjenje
korona virusa (Covid-19).

 
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.